poniedziałek, 17 grudnia 2012

IV runda Pucharu Niskich Łąk 2012 SUPERCAR.PL: Furmański i Wojciechowski na podium!

Rundę finałową tegorocznego Pucharu Niskich Łąk która odbyła się 9 grudnia we Wrocławiu można zaliczyć do niezwykle udanej ponieważ obie startujące załogi zajęły miejsca na podium w swoich klasach.
W klasie pierwszej startowała załoga Wojciech Wojciechowski / Emil Wrzesiński w samochodzie Fiat 126p. Jako że praktycznie nasi reprezentanci byli jedyni w klasie (startował też drugi Maluch ale niestety z powodów technicznych obu przejazdów nie udało mu się zakończyć) to mogli pozwolić sobie na bardzo widowiskową jazdę pod publikę - także poślizgom, obrotom i paleniem "jednego koła" nie było końca.
Zaś w klasie czwartej, naszych barw broniła załoga Jakub Furmański / Łukasz Majos w Mitsubishi Colt GTI. Kuba postawił na "czasówce" co zaowocowało również wysokim w klasyfikacji generalnej!
Natomiast ja jako współorganizator nie mogłem oficjalnie wystartować jako zawodnik. Jednakże udało mi się Borewiczem przejechać jeden pomiarowy przejazd. W rezultacie zająłem pierwsze (od końca czyli szóste) miejsce w klasie RWD. Kierowałem się zasadą "Slow and Drift"

foto: Wojciech Panek

foto: Wojciech Panek

foto: Andrzej Browarny

Wypowiedzi zawodników po zawodach:

Jakub Furmański (Mitsubishi Colt GTI):
"Na niedzielnych Niskich Łąkach warunki niemal identyczne jak na zawodach WLTA na Rakietowej które odbyły się dzień wcześniej. Organizacja imprezy według Mnie wypadła kiepsko - mam nadzieję że na WOŚP i cyklu w roku 2013 będzie o wiele lepiej. Frekwencja również nie dopisała"


foto: Stefan Wyszyński

Wojciech Wojciechowski (Fiat 126p):
"Finałowa runda Pucharu Niskich Łąk przebiegła idealnie. Organizacja jak najbardziej prawidłowa i wszystko zostało dopięte na ostatni guzik. Ogólnie bardzo mi się podobało. Co do samochodu - Maluch spisał się w 120 procentach na tej śliskiej i krętej trasie dzięki czemu można było bardzo efektownie pokonywać zakręty i nawroty. Teraz czekam na styczniową Moto-Orkiestrę która odbędzie się już za miesiąc - 13 stycznia na Niskich Łąkach!"

foto: Wojciech Panek

Wojciech Panek (FSO Polonez 1500):
"Niestety w tej eliminacji nie mogłem wziąć udziału jako pełnoprawny zawodnik z powodów narzuconych obowiązków i praw przez Regulamin Imprezy także swój udział potraktowałem zupełnie na luzie i jedynie bawiłem się jazdą bardziej bokiem. Ale już na styczniową Moto-Orkiestrę planuję ponownie wystartować - ale tym razem srebrym potworem z sercem Rovera"

foto: Andrzej Browarny



Podsumowywując, to był bardzo dobry start naszej drużyny w tego typu zawodach. Miał się również pojawić jeszcze jeden nasz reprezentant - Marcin Figiel, który tym razem miał zamiar pojawić się Daihatsu Charade. Niestety z powodów osobistych start tego zawodnika okazał się niemożliwy. Stawić się miał również Marcin Wypchło w Toyocie Corolli ale i też on z powodów osobistych musiał odwołać swój start na niedzielnej imprezie.

Zdjęcia z zakończenia imprezy:

Klasa 1:
1) Wojciech Wojciechowski / Emil Wrzesiński - Fiat 126p

foto: Wojciech Panek


Klasa 4:
1) Tomasz Śliwa / Dawid Sikora - Subaru Impreza
2) Seweryn Kubacki - Skoda Fabia
3) Jakub Furmański / Łukasz Majos - Mitsubishi Colt GTI

foto: Wojciech Panek

Sklejka by Rajdowy Wrocław:


Relacja RallyNews.pl:


Następną imprezą w jakiej swój udział wzięło Rally Masters Team był KJS Śnieżka który się odbył 16 grudnia w Jeleniej Górze. Relacja z tej imprezy już wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz