poniedziałek, 6 maja 2013

2 runda "Niskie Łąki Cup": RMT na podium!

Dnia 28 kwietnia odbyła się II runda cyklu "Niskie Łąki Cup" który jest organizowany przez WENA Group. W tym roku na torze odbywają się dwa cykle: "Niskie Łąki Cup" oraz "Mistrzostwa Wrocławia" nad którymi mamy patronat medialny.
W II eliminacji "Niskie Łąki Cup" wystartował nasz reprezentant - Tomasz Kaluscha w BMW E30 "na wąskiej lampie" którego miałem przyjemność pilotować. Co ciekawe, Tomek nie zgłosił się w mocno obsadzonej przez starych wyjadaczy, klasy RWD lecz postanowił pośmigać z mocnymi ośkami w klasie 4. Na zapoznaniu z (jeszcze) mokrym torem, Tomek chodził pełnymi i szerokimi poślizgami zwracając na siebie szczególną uwagę zebranej publiczności.
Onboard z przejazdu zapoznawczego:


foto: Andrzej Browarny

foto: Andrzej Browarny

Zaś w obu mierzonych przejazdach, Tomasz postawił na "jazdę na okrągło" co zaowocowało zdobyciem 3 miejsca.

foto: Andrzej Browarny

foto: Stanisław Piwowar

Tomek o swoim starcie na II eliminacji "Niskie Łąki Cup":

"II eliminacja Niskie Łąki Cup przebiegła jak dla Mnie bardzo pomyślnie - począwszy od stanu pogody na wywalczonym wyniku skończywszy. Moje pogodowe modlitwy zostały wysłuchane więc tor był idealnie przygotowany pode Mnie i mój "pontonowy" samochód. Po wyciągnięciu wniosków z poprzednich zawodów, nie jechałem "na pałę" a w miarę spokojnie i równo, bez kar i różnych innych zdarzeń (tak przynajmniej mi się zdaje :), co przyniosło rezultat 3 miejsca w klasie 4. Do sukcesu dołożył się mój pilot który dyktował, podpowiadał i umilał atmosferę w aucie za co mu dziękuję. Organizacja imprezy przebiegła szybko i sprawnie. Ogólnie podobało mi się"

foto: Andrzej Browarny

Następna imprezy na których będziemy startować to prawdopodobnie MINI-KJS o Puchar Rektora PWR dnia 11 majaMistrzostwa Wrocławia 2013 która odbędzie się 19 maja. Obie imprezy na torze Niskie Łąki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz