poniedziałek, 2 września 2013

XXIII Kartingowy Memoriał im. Edmunda Ratajczyka: Doskonały i owocny start Tomka Kaluschy!

W słoneczną sobotę 24 sierpnia na Niskich Łąkach odbył się doroczny kartingowy memoriał im. Edmunda Ratajczyka który w 2013 ma już XXIII edycję. W tegorocznej odsłonie startował Tomek Kaluscha znany głównie ze startów swoją złotą BMW E30 "na wąskiej lampie". Odniósł on niemały sukces zajmując 2 miejsce w kategorii WSK 125 oraz 2 miejsce w klasie OPEN startując kartingiem wyposażonym w silnik Rotaxa.



Relacja Tomka:
"XXIII Memoriał im. Edmunda Ratajczyka, który odbył się 24.08.2013 na Niskich Łąkach był dla mnie podwójnie udany i radosny :) Poza tym, że jak co roku startuje w klasie WSK 125 udało mi się również wystartować w klasie OPEN topowym gokartem ROK 125, który dawał niewyobrażalną jak dla mnie frajdę z jazdy. Inną sprawą jest to że tego typu wózkiem jechałem w wyścigu po raz pierwszy. Słyszałem z opowiadań, że to mocna maszyna ale nie zdawałem sobie sprawy że aż tak! Dziękuję organizatorom za super zawody, za rok na pewno też wystartuję. Moja E30 może się obrazić ale taki ROK 125 robiłby jej dużą konkurencję :)"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz