środa, 22 maja 2013

II runda Rajdowych Mistrzostw Wrocławia 2013 - 19.05.2013

Dzień po V rundzie cyklu WLTA&WLR który odbywał się na torze REDECO przy Rakietowej, na drugim z wrocławskich torów - Niskich Łąkach - odbyła się II runda cyklu Rajdowe Mistrzostwa Wrocławia 2013 na której miałem zaszczyt być dyrektorem imprezy. Udało się te zawody przeprowadzić bardzo sprawnie a przestoje czasowe były znikome. Udało się wreszcie zorganizować tzw. wolne jazdy po zawodach więc zawodnicy wyszaleli się na maxa.
Nasz team reprezentowało dwóch zawodników - Daniel Rochewicz startujący w klasie 2 Suzuki Swiftem GTI oraz Tomasz Kaluscha w BMW E30 walczący w RWD.
Danielowi po raz kolejny udało się osiągnąć podium na drugim miejscu - zaraz za niedoścignionym po raz kolejny raz - Tomkiem Jarosińskim, zaś Tomek mając w swojej klasie same potwory z bawarskiej fabryki - zaczynając od Compactów z silnikami 2.8 litra na E30 M3 kończąc zakończył zmagania na 6 miejscu.

 foto: Rafał Romanowski

Daniel o swoim starcie:
"Jestem bardzo zadowolony ze swojego startu na II rundzie Rajdowych Mistrzostw Wrocławia 2013 które odbyło się na torze Niskie Łąki w ubiegłą niedzielę. Samochód spisywał się znakomicie mimo seryjnych i słabych opon. Cieszę się bardzo że udało mi się wygrać z zawodnikami którzy posiadali bardziej wyczynowe opony typu slick. Pochwała należy się organizatorom którzy sprawnie przeprowadzili imprezę!"

foto: Rafał Romanowski

foto: Rafał Romanowski

Tomek o swoim starcie:
"Zawody organizowane przez Spartę przebiegły jak zwykle szybko, sprawnie i miło. Pogoda dopisała ale obawiałem się że moje M20 będzie się przegrzewać w tym upale. Na szczęście dał radę za co mu serdecznie dziękuję. Wszystko byłoby fajnie gdyby nie długa rozmowa z Kacprem Puszkielem z powodu której udało mi się przegapić 2 przejazd ale dawkę adrenaliny nadrobiłem chwilę później jadąc przejazd pokazowy Kacprowym "Smerfem". Ogólnie było świetnie, oby więcej takich imprez!"

foto: Rafał Romanowski

Podium klasy 2 (na drugim miejscu, D. Rochewicz)

foto: Robert Bielecki

Następną imprezą gdzie się pojawimy to prawdopodobnie będzie III eliminacja "Niskie Łąki Cup" (26 maja) lub Impreza Charytatywna z okazji Dnia Dziecka na Rakietowej (1 czerwca)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz