wtorek, 21 maja 2013

V Runda WLTA & WLR - 18.05.2013

W sobotę 18 maja na torze przy Rakietowej odbyła się piąta runda cyklu "Wrocławska Liga Time Attack oraz Wrocławska Liga Rajdowa" która jest organizowana przez ekipę Rajdowalnia.pl. Startowało aż 96 zawodników ale mimo problemów z prądem organizatorom udało się przygotować 5 pełnych przejadów.
Rally Masters Team reprezentował Marcin "Piekarz" Wypchło startujący Toyotą Corolla E11 którego miałem przyjemność pilotować. W klasyfikacji generalnej WLTA zajęliśmy 80 miejsce (na 96 startujących) oraz 9 miejsce w klasie 0. W klasyfikacji WLR uplasowaliśmy się również na 9 miejscu w klasie 0.

foto: Marcin Kolbusz

Marcin o swoim starcie:
"Ogólnie rzecz biorąc - ta runda WLTA&WLR była dla mnie bardzo pozytywna. Trasa była bardzo szybka, pojawiła się duża publika a nam humory dopisywały ale nie obyło się bez pewnych przeszkód. Otóż na torze było bardzo mało osób które powinny poprawiać porozrzucane opony na trasie próby. Ja nie powtarzałem swojego przejazdu ani jeden raz chociaż musiałem kilka razy omijać takie obiekty. Inni postanowili powtarzać swoje przejazdy co skutkowało dużym przedłużeniem się przejazdów. Podsumowując - nawet problemy z prądem nie popsuły świetnej atmosfery i zabawy. Oczywiście melduję się w 100% na kolejnych eliminacjach"

foto: Dominik Drożdżyk

foto: Marcin Kolbusz

ONBOARD:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz