sobota, 29 czerwca 2013

I KJS "Uzdrowiskowe Ściganie" - Daniel Rochewicz tuż za podium!

Dnia 16 czerwca w Jedlinie Zdrój odbył się pierwszy w dziejach KJS Uzdrowiskowe Ściganie który zorganizowała grupa pasjonatów Rally Jedlina. Po zdjęciach i filmikach widziałem, że próby były bardzo wymagające i godne pożałowania jest to że nie mogłem tam być bo naprawdę dużo się działo!
Nasz Team reprezentowała załoga Daniel Rochewicz / Oktawian Stasiak którzy startowali w klasie 2 samochodem Suzuki Swift GTI. Udało mu się wywalczyć 5 miejsce w klasie (na ośmiu startujących) oraz 21 miejsce w klasyfikacji generalnej imprezy.

Tak sobie radzili na trasie:
video: RościszówRallyVideo

foto: Aneta Kosicka
foto: Łukasz Golas
Daniel o swoim starcie:
"1 KJS Uzdrowiskowe Ściganie był bardzo ciekawą imprezą. Zaraz po otrzymaniu mapek prób pomyślałem 'co ja tutaj robię - to jest jakiś kręciołek po parkingu z pachołkami'. Ale w rzeczywistości okazało się, że było zupełnie inaczej - trasy były ciekawe i bardzo rozmaite a do tego bardzo szybkie i kręte. Niestety znów musiałem wystartować z ślizgającym się sprzęgłem przez co trudno było zapiąć trzeci bieg a prędkość na próbie i tak nie przekraczała 100 km/h. Niestety właśnie przez błędy i cofania na próbach nasz wynik jest jaki jest - gdyby można było je jakoś anulować to wyszedłby bardzo obiecujący czas. Na następną imprezę samochód będzie gotowy w 100% i na dobrej oponie będziemy walczyć o wysokie lokaty. Planuję start w Rajdzie Festiwalowym który przy odrobinie szczęścia powinienem pojechać"

 foto: Aneta Kosicka

foto: Łukasz Golas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz