niedziela, 21 lipca 2013

III runda Rajdowych Mistrzostw Wrocławia: Większe i mniejsze sukcesy naszych zawodników

W słoneczny poranek 14 lipca na Niskich Łąkach rozpoczął się trening punktowany który był rozgrywany w ramach Rajdowych Mistrzostw Wrocławia który był jednocześnie uznany za trzecią jego rundę. W tych zawodach pojawiło się dwóch zawodników reprezentujących nasze barwy. W klasie 2 o najwyższe lokaty walczył Daniel Rochewicz w Suzuki Swift GTI a w klasie RWD, Tomasz Kaluscha w BMW E30 325.

foto: Marcin Kolbusz

foto: Paweł Rychter

Daniel Rochewicz: "Niestety w wyniku błędów popełnionych przeze mnie nie mogę zaliczyć do udanych trzeciej rundy RMW. Z dobrze przygotowanym samochodem w którym jestem już mocno wjeżdżony powinienem walczyć o zwycięstwo. Niestety po pierwszym nieudanym przejeździe pozostało mi tylko minimalizowanie strat. Brawa należą się zwycięzy klasy - Tomkowi Jarosińskiemu który dalej nie odpuszcza. Widać, że jeszcze będę musiał przejechać sporo kilometrów żeby móc z nim powalczyć jak równy z równym. Brawa należą się również organizatorom za zgrabnie i szybkie przeprowadzenie imprezy ale mimo to bardzo szybko się skończyła. Może następnym razem uda się zrobić 5 okrążeń? :)"

foto: Marcin Kolbusz

foto: Marta Rądlewska

foto: Adam Węglowski

foto: Marcin Kolbusz

1- Tomasz Jarosiński
2- Michał Kołodziej
3- Daniel Rochewicz

Tomasz Kaluscha: "Lipcowa runda Rajdowych Mistrzostw Wrocławia minęła mi bardzo miło. Jak to zwykle bywa na zawodach organizowanych przez Spartę jazdy było w bród. Zapoznanie, dwa przejazdy na czas oraz wolne przejazdy po zawodach dały mi tyle szybkiej jazdy, że wracając do domu nie miałem ochoty ścigać się z TDIkami po mieście mimo że propozycji było kilka :) Dziękuję organizatorom za na prawdę dobrą organizację i Danielowi Rochewiczowi za miły co-drive. Do zobaczenia 11 sierpnia na 4 rundzie!"

foto: Marcin Kolbusz

foto: Stanisław Piwowar

foto: Paweł Rychter










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz